iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Helgen

Publicerad 2008-04-21 01:53:22 i Allmänt,

Heeeej!
Jag kom typ nyss hem från att vara hos Meli hela veckan :) vi hade det sjuuuuuukt roligt. Sov hos meli från fredag till söndag. I fredags så var vi bara hemma hos henne och pratade eftersom jag kom lite sent hem till henne och vi orkade typ inte gå ut någon stanns, sen lördag så gick vi upp tidigt för att Melis kusin fyllde år. Vi var tvungna att förbereda oss. Hennes familj hyrde en lokal och dom grillade och hade det trevligt medans vi ''barn'' hahaha .. var både ute och inne i lokalen. Allt var så trevligt, det var en bra helg .. soligt och skönt väder! Haha .. både fredag kvällen och lördag kväll så gick vi från melis hus till Statoil för att handla eftersom Ica redan hade stängt. Vi skrattade hela helgen åt sjuka skämt och saker vi gjorde, och i söndags så åkte vi in till handen för att Melimuch skulle köpa nya byxor skit snygga och kolla som hon hade sett .. och sen gick vi runt där tills vi satte oss på ett café och fikade, Aa meli käka för att hon var skit hungrig, Jag och Melis mamma fikade typ .. :)
Sen så gick vi hem, värsta fina dagen det var idag .. Vi bytte om, när vi kom hem, och gick ut på en lååång promenad ända till Ica Maxi området typ och runt villorna där ändå tills vi kom fram till industriområden igen. Vi pratade om så mycket och hade värsa konversationen. Jag såg humlor och myror nu när våren är här, usch! jag som ogillar kryp ..
Sen när vi kom hem så mötte vi Melis mamma utanför med Flip (Melis hund) vi gick in och käkade, och fortsatte vår konversation med melis mamma :) jag önskar jag hade en sådan mamma, som man kunde prata med om allt!
Nu är det lite sent, jag tog typ 2 timmar på att skriva detta inlägg, var inne på msn och skrev till min kära bror som är typ ''bortrest'' och kommer tillbaka nästa år i december. Saknar honom otroligt mycket! Han är en stor del av mitt liv .. han kan jag verkligen prata med om allt! Nåväl ..
Ska sova nu, är skit trött!
Lägger in bilderna någon annan dag eftersom Meli har bilderna :)
Hejdå så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela