iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Idag ..

Publicerad 2008-04-16 17:21:24 i ,

Jaha .. nu så sitter jag här igen ..
klockan är snart fem, och jag kom hem nyss. Var i Haninge C men meli och hennes mamma :) hon bjöd oss på te och hallonpaj, teet var gott men hallonpajen var för söt. Meli fick ont i magen av den, och ont i huvet så hon gick hem, jag var sådär halv trött så det spelade ingen roll för mig att åka hem igen ..
Imorgon så ska vi ut igen :) hoppas hon mår bättre då .. hehe .. Hon är min match maker, eller som hon sa haha .. 'Meli the love maker' hahaha ! Vi har sjuk humor, hon berättade idag när vi satt på banken vad Nick (hennes nya pojkvän) hur han reagera när jag sa till henne att hon skulle skriva till han 'If you hurt me, my friend Iris shall haunt you and shoot you' det var bara ett skämt, men hon skrev det till honom ialla fall, jag ba OMG! Hon sa att han blev tyst, han skrev inget hahahahaha! Jag vet jag är sjuuk, Meli .. Men alla vet att jag skojar, jag är inget psyko, jag är bara ''normal'' haha med sjuk humor.
Vi skämtade om att jag ska ''råka'' kalla honom Dick istället för Nick haha! men tänkt om han är en seriös person som inte tål skämt? haha .. Det var faktiskt trevligt idag ändå om vi gick ut lite mer än en timme, det var sådär halvfint väder ute, inte fööör kallt och solen skinner inte riktigt, men det gömmer sig bakom molnen.
Det är våååååååååååår, jag vill resa utomlands. Vill till spanien och träffa mina vänner där, det ända jag är rädd för att Leo (mitt ex) ska få tillbaka kännslorna för mig, allt är bra som det är just nu. Han och jag som vänner .. punkt slut.

Va fan jävla vattenmaskin i banken, som vägrade funka hahaha .. meli slog den och sa ''ser du lite våld, och så funkar allt'' hahaha .. men det funkade inte ialla fall så vi slog den några extra gånger men noooo ... haha ..
Nu så sitter jag här och lyssnar på Disturbed :) och pratar med Meliiiiii ...
Aja .. nu så kommer jag inte på vad jag ska skriva mer så här tar det sluuuut ...
Chauuu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela