iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Både uttråkad och trött

Publicerad 2008-12-22 00:20:40 i Allmänt,

Jag saknar min vardag i Stockholm, men jag hoppas dagarna gâr fort här i Genève .. bara 11 dagar kvar tills vi âker hem! :) Fast mamma verkar glad att vara här .. Nâja ..
Imorgon ska jag ha pâ mig mina nya mamma-jeans jag fick av min moster, jag hittade inga jeans jag tyckte om i Sverige sâ har gâtt runt i mjukis byxor bara som har varit lite jobbigt eftersom jag är van att gâ runt i jeans hela tiden.
I början gick det att ha mina vanliga jeans men sedan gick det inte, dom satt tajta pâ mig när jag inte var gravid sâ det gjorde ont när magen började växa.
Undra vad vi ska göra imorgon? Gâ ut i trâkiga Genève bara mamma och jag eller ut med min morbror, hans fru och mina smâ kusiner.
Mâste folk vägra prata engelska här, jag fattar inte ett skit. Huh?

Kommentarer

Postat av: johanna

Publicerad 2008-12-22 11:49:00

SV: haha jag vet faktiskt nte, okej :)

Postat av: moa

Publicerad 2008-12-22 12:14:37

Åh jag gillar din header jättemycket, har du tagit bilden själv?

Postat av: diana

Publicerad 2008-12-22 12:35:04

Tack för din gulliga kommentar! Ja, jag är gift sedan ett år faktiskt! Trots mina unga år, haha =) Just nu har jag TÄVLING på min blogg! Nominera bästa modeblogg! Har du en mode blogg du vill ska vinna titeln? Eller vet du en mode blogg som är riktigt bra? Skriv en kommentar hos mig så är den bloggen med i tävlingen! Bland de 10 som fått flest nomineringsröster röstas sedan en vinnare fram.



PRIS:



Bästa mode blogg får ett lyxigt litet travel kit från Molton Brown!



En vinnare dras också av er som röstat som får en lyxig överraskning!



DAGS ATT BÖRJA NOMINERA! LYCKA TILL!! Kram// Diana

Postat av: matilda

Publicerad 2008-12-22 13:08:53

Hej, nu har jag frågestund i min blogg, ställ gärna en fråga! Om du vill så länkar jag även till din blogg!



Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela