iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Bebis

Publicerad 2008-12-22 15:03:16 i Allmänt,

Satt och tänkte pâ det jag läste pâ vârdguiden förut att nâgra bebisar kan vara lugna i denna period när dom växer och nâgra är livliga inne i livmodern/magen. Min bebis är en av dom som är livliga, den sparkar för fullt pâ morgonen och kvällen som mest, ibland kan det vara sâdär smâ jobbigt när man försöker sova och den vägrar sluta sparka, men jag blir ändâ glad för att jag vet att bebisen mâr bra :)
Snart är det bara 3 mânader kvar tills bebisen föds, är nervös som sjutton! Hur kommer min förlossning att se ut? Jag vill sâ hemsk gärna att min pojkvän ska vara med men det är lite svârt att skaffa en resa till Stockholm i sista sekund liksom när man vet att bebisen är pâ väg.

Längtar tills mitt ultraljud den 5:e januari, dâ hoppas jag att dom kan se om det blir en filcka eller pojke sâ att jag kan börja köpa kläder :) det är underbart att se hur snabbt dom har växt sen sist, att se hjärtat slâ, när det rör sig och sparkar.
Eftersom jag är diabetiker mâste jag gâ pâ fler ultraljud än en frisk kvinna, och ha regelbundna besök pâ MVC.
Min barnmorska har hört bebisen hjärtslag dom senaste 3 gângerna jag varit där och mätt min mage för att se om den växer som den ska, allt är normalt hittills.


Tyckte den var för söt, sâ jag köpte den innan jag âkte hit till Schweiz.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-12-22 15:11:32

Besök min blogg om mode, tips och tävlingar.

Var även med på veckans utlottning.

Postat av: josephine

Publicerad 2008-12-22 17:05:14

sv: haha okej vad spännande :D

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-12-22 19:12:15

hehe tack :) jaha okej

Postat av: moa

Publicerad 2008-12-22 19:12:43

hehe tack jaha okej :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela