iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Bröllopet

Publicerad 2008-12-14 00:18:51 i Allmänt,

Idag var det dags för Michelle och Angel att gifta sig :) Åh så fin Michelle såg ut .. hennes hår var fixat skitsnyggt! Verkligen glad man blir för hennes skull! Jag hoppas deras framtid ser ljus ut, och att dom inte skiljer sig år senare ... Hon såg ju så glad/lycklig ut. Efter henne kom jag in i bilden typ haha! Alla frågade mig om min graviditet och gratulerade mig, dom som inte har sett mig på länge då, som Michelles kompisar.
Dum som jag är ibland glömde jag min mobil hemma, så jag kunde självklart inte ta bilder på brudparet. Fan! aja ..
Jag skrev inget innan för att jag var för trött och somna om igen efter att jag åt frukost imorse, jag skyller på graviditeten får se efteråt om det verkligen är så. Sen var jag ju tvungen att fixa mig.
Lite längre fram i framtiden, om något år eller så är det min tur att gifta mig .. känns rätt att göra så jag och Leo älskar ju varandra och vill spendera våra liv tillsammans <3 skaffa ett till barn när han pluggat färdigt sin utbildning.

Nu sitter jag och väntar på att Leo ska logga in på msn och gravida jag äter en bit tårta och dricker hallon/mango/äpple/kiwi smoothie som jag gjorde själv. Gott! haha ..
Ciao och God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela