iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Idag

Publicerad 2008-12-03 23:39:49 i Allmänt,

.. så var jag typ ute halva dagen. Kom hem typ vid 6, och lagade spagetti med köttfärssås hade i lite champijoner och oliver :) det blev skitgott!
Först åkte Michelle och jag till Gärdet, till hennes fd jobb ah hon var tvungen att sluta för att hon snart ska åka till Honduras inget vet hur länge och nästa vecka gifter hon sig! Shit, man blir ju glad och mamma och jag är såklart bjudna på hennes bröllop mycket händer känns det som.
Sen drog vi in till stan för att köpa lite saker, jag hittade typ inga kläder alls så köpte bara en mascara L'Oréal Volume Collagene och nagellack från Mavala på Åhléns. Jag har ju klubbkort där eftersom jag köpte saker där för mycket förut smink, kläder, accesoarer I still do men inte lika mycket haha! Sen på H&M så köpte jag bebis strumpor till min bebis som fortfarande ligger i magen men det är 4 månader kvar tills den föds. Michelle köpte kläder och lite annat åt min bebis jag fattade inte att det var till mig i början men allt är bara för gulligt!
Imorgon ska jag ialla fall ut igen med henne, hon ska följa med mig till Babyland och kolla på barnvagnar. Sen så ska vi förmodligen dra till Haninge C för att kolla vad som finns där haha.
Så, nu är jag skit trött .. ska gå och lägga mig.
God natt.






Lite bilder från veckan + det jag köpte idag.
Haha våran mini jordglob i bakgrunden

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela