iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Jag vet inte varför!

Publicerad 2008-12-08 14:12:48 i Allmänt,

Mina föräldrar flyttade ihop igen, och jag satt och prata med mamma medans hon låg i sängen och vilade .. när min pappa bara la sig i våran konversation och jag sa att han skulle hålla käften!! Då bröt helvetet lös igen, han började slänga saker på mig skor och det han hittade på golvet och skrek åt mig allt möjligt, mamma gjorde ingenting men jag ringde polisen och sa att han misshandlade mig. Lite senare så var vi helt plötsligt i en hamburgerrestaurang fast min pappa höll på fortfarande han slog mig där, fast ingen reagerade .. dom kollade bara utan att säga ett skit! Jag började gråta och sa att jag hatade honom, ringde polisen igen och sa att dom skulle skicka en bil dit för att arrestera honom pga misshandel och bad dom komma så fort dom kunde. Polisen hämtade upp honom ..

Allt detta var bara en dröm, jag vaknade efter att polisen hade hämtat honom. Jag har redan haft två sjuka drömmar om min pappa den första att jag slår skiten ur honom och nu detta att han misshandlar mig. I båda mina drömmar jag har haft bor mina föräldrar tillsammans igen. Jag har inte den blekaste aning om varför jag drömmer om detta just idag? Jag trodde jag hade gått vidare och slutat hata honom. Kanske inte? Vem vet ..

Kommentarer

Postat av: miahmariah

Publicerad 2008-12-08 21:14:07

Ja dessa drömmar kan spöka rejält ibland. Kul att du ska ha barn snart. Då kommer det hända mycket i livet.

ha det gott

kram miahmariah

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela