iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Måndag

Publicerad 2008-12-01 13:56:24 i Allmänt,

God Morgon? Nä, jag vaknade bara sent idag .. Mamma ringde och väckte mig vid 10 men min trötthet vann över mig så jag somna om även om jag borde ha gått upp och ätit frukost jag hade ätit dåligt igår pga min halsbränna det är små saker som jag tycker är jobbiga att vara gravid halsbränna, yrsel, att jag måste konstant äta bra, etc.
Mina hormoner var inte alls bra igår, jag mådde dåligt kände oro som tog över, tristess, depression. Till slut kunde jag bara inte jag bröt ihop på kvällen jag grät över något fånigt som jag känner påverkar mig ganska mycket, min vikt. Jag har ju gått upp i vikt, jag känner mig tjock! ''Det är normalt att gå upp i vikt när man är gravid.'' Men jag ser inte det som något positivt, hur fan ska jag klara av att gå ner i vikt sen när jag själv ska passa en bebis dygnet runt!? Jag ser fram emot att bli mamma, jag ångrar inte mitt beslut av att behålla mitt barn men jag oroar mig över att jag kommer vara själv i början eftersom pappan till barnet pluggar i Spanien.
Tiden närmar sig förlossningen fyra månader kvar! Jag oroar mig mer och mer över allting. Snälla hjälp mig! Vad ska jag göra? Hur kommer det vara? Kommer jag bli en bra mamma? Vad ska jag ta mig till? Kommer jag ha komplikationer under förlossningen, innan förlossningen? Det positiva i allt detta jag ser är att mamma ska ta en vecka ledigt från jobbet efter att bebisen föds för att hjälpa mig och vara vid min sida.
Jag måste ut! Ska ringa Michelle och fråga om vi kan göra något annars kommer jag förmodligen att bryta ihop igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela