iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Min födelsedag 6/12

Publicerad 2008-12-07 17:30:35 i Allmänt,

Det var alltså igår jag fyllde 20 år. Det var faktiskt en lyckad fast lugn kväll .. Jag bjöd bara Michelle, Maria och Johan för att fira min fdag ville inte göra värsta grejen utav det, bara ta det lungt äta middag och sen tårta :)
Vi hade trevligt i alla fall, jag bad dom att inte köpa några presenter åt mig eftersom det känns inte som om jag behöver något. Av Maria (Michelle's moster) fick jag blommor och godis och av Michelle fick jag ett present kort från H&M haha! Jag fick något i alla fall.
Tårtan var god, och middagen också mamma och jag lagade indisk mat som blev skitgott! Johan fick oss att skratta mycket han är så söt han är 2 år och lugnare än förut, inte lika skrikig och så. Det är nog bara faser små ungar går igenom?
Sen gick dom hem vid 22 tiden, och jag var skit trött fast jag stannade uppe ganska sent för att jag pratade med Leo.

Lite bilder från igår:

My bday cake

Maria och Johan

Michi

Blommorna jag fick

Rosen innan jag åt upp den haha & Present kortet.


Klänningen jag fick av mamma i fredags, som fdags present.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela