iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Schweiz, Dag 1

Publicerad 2008-12-18 00:02:55 i Allmänt,

Verkligen en bra start pâ dagen att jag och mamma försov oss, vi skulle ha tagit tâget som gick 07 nâgonting pâ morgonen men jag vakna 06:47 pga att mitt blodsocker var lâgt sâ jag vakna och kolla pâ klockan. Shit! dâ var det brâttom ..
Vi var i Stockholm C typ vid 8:30 tiden och vi var tvugna att vara där i Arlanda 09:00 .. Eh sâ no way att vi skulle hinna till Arlanda pâ 30 min, sâ vi fick ta Arlanda Express.
Men vi hann med flyget i alla fall, jag vill fortfarande âka hem! Jag saknar redan mitt hem och Sverige ändâ om det är sjukt trâkigt väder där. Här är det kallt ocksâ fast sol finns det här i alla fall ...
Nâväl fâr se hur det blir imorgon ..
ska sova nu, är skit trött. Orkar inte skriva i detaljer
Ciao & godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela