iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Schweiz, Dag 2

Publicerad 2008-12-18 18:22:43 i Allmänt,

Somna nästan driekt igâr kväll, var skit trött ..
Vi hade varit hos min morbror, hans fru och mina kusiners lägenhet .. det var väl okej bara att jag somna pâ soffan typ 10 min för att sen skulle vi äta.
Jag har inte tagit nâgra bilder än (bara 2 pâ min kusin som är 5âr) för att jag inte orkat, jag har inte varit pâ bra humör .. vill bara hem igen. Saknar Stockholm ändâ om jag klagar om vädret där ganska ofta men jag har ju bott i Sverige hela mitt liv och jag är ju van men allt där .. Spanien t.ex är ett skit fint land, där jag kan spendera min semester där eller vara där nâgra mânader men inte mer än sâ kan inte tänka mig att bo där, det är därför Leo ska flytta till Stockholm när han pluggat färdigt.
Well well .. Idag var jag ute med min mamma och min mosters man Jorge (han är frân peru) vi gick in till stan i Genève det är sâ annorlunda här, tâgen, bussarna .. typ allt. Och jag fattar ju inte ett skit av vad dom säger eftersom dom talar franska här och det verkar som om dom vägrar prata engelska när man frâgar nâgot sâ fortsätter dom att prata franska. Va fan?

Ska äta snart, är skit hungrig. Min mosters man lagade mat haha!
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela