iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Schweiz, Dag 6

Publicerad 2008-12-22 19:32:17 i Allmänt,

Jaha, ännu en trâkig dag har inte gjort nâgot för att mamma inte ville ut hon skulle göra massa saker hemma hos min moster.
Det positiva är att jag pratade med Leo idag :) han ringde, âh sâ glad jag blev! Saknar honom enormt mycket men varje dag är det en dag mindre för att se honom igen. Det har gâtt nästan 5 mânader sedan vi var tillsammans, men jag hoppas allt gâr bra sâ att jag kan flytta till Spanien under sommaren och hösten nästa âr.

Skulle ha âkt till min morbror men jag ville inte sen, jag var bara sur pâ mamma och ledsen men det gick över sen sâ jag stannade här.
Jag har inte tagit sâ mânga bilder än, har inte orkat riktigt men ska nog börja göra det. Kanske drar till Nation Unies som ligger bara 2 hâllplatser ifrân där min moster bor, ska ta nâgra bilder där.
Nu mâste jag ta mina järntabletter haha, lâter konstigt men jag har järnbrist.
Ha det bra! :) Ciao

Kommentarer

Postat av: Rebecka

Publicerad 2008-12-22 20:43:45

vilken extremt snygg bild du har som header!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela