iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Ursäkta ..

Publicerad 2008-12-28 22:44:28 i Allmänt,

.. för att jag inte har uppdaterat pâ 3 dagar, tror jag att det gâtt. Men min mosters internet funkade inte förens igâr .. Och sen var jag sâ otroligt trött att jag gick och la mig istället för att skriva här pâ bloggen.
Vi har varit ute för att min moster har haft lediga dagar frân jobbet, stackarn mâste jobba igen pâ tisdags ända tills den 5:e januari, sen är hon ledig men dâ är jag hemma igen i Stockholm :) Yes, det är bara 4 och en halv dagar kvar tills vi âker hem igen! äntligen äntligen .. dâ kommer Leo vara i Stockholm ocksâ längtar tills jag fâr se min älskling igen :) saknar honom sâ otroligt mycket!

Min bebis i magen mâr bra hoppas jag, den sparkar inte sâ livligt som förut sâ jag känner mig lite orolig .. hoppas den mâr bra och att allting är okej där inne.
Skriver mer imorgon, efter att vi kommit hem för att min moster har planerat att âka till nâgon annan stad här i Schweiz vet inte vart men aja .. fâr väl se, hoppas att det inte är sâ kallt här dâ.
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela