iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Schweiz, Dag 7

Publicerad 2008-12-23 22:10:51 i Allmänt,

Det börjar bli jobbigt det här med att gâ upp tidigt för att gâ pâ toa, men gâr jag inte sâ känns det som om bebisen trycker ât urinblâsan för mycket och det gör ont!
Kunde inte sova efter att jag gick upp 7 pâ morgonen, sen sâ gjorde min moster och hennes man ljud för att dom skulle gâ och jobba sâ jag kunde absolut inte sova .. jag är skiiiiit trött, var pâ samma galleria här i Genève igen med bara mamma denna gâng, jag hittar dit har inte glömt bort det än hehe. Balexert heter gallerian, det är ganska stort men det är fint där.
Vi köpte bara julklappar och lite mat i Migros en mataffär här i Schweiz, sen sâ âkte vi hem. Mina fötter gjorde ont pga att vi gick för mycket.
Jag vill bara sova nu, men min moster och hennes man har inte gâtt och lagt sig än sâ for vänta ett tag (dom bor i en 2:a sâ det finns inte sâ mycket plats)
Imorgon är det jul, orka egentligen. Negativa känslor igen .. Jaja, ska fortsätta prata med Leo.
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela