iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Stockholm med Leo & Co

Publicerad 2008-12-23 22:55:25 i Allmänt,

Pratade med Leo fick reda pâ att hans syskon vill till Stockholm ocksâ, frâgade mamma om det var okej hon sa ja och nu ska dom âka to sthlm ocksâ haha! Undra hur det kommer att bli?
Egentligen spelar det ingen roll eftersom vi bor i en 4:a och har ett ledigt rum (min brors rum, men han kommer tillbaka nästa âr i december) sâ hans stora syster(26âr) och hans lillebror(11âr) fâr sova i det lediga rummet och Leo i mitt rum :) sâ har mamma sagt ialla fall.
Nâväl hoppas allt blir bra, nu fâr jag ta och visa stockholm för Leo's syskon .. Leo har ju redan varit där 4 gânger sâ han spelar det ingen roll hahaha! Jag som trodde jag skulle fâ vila .. hoppas jag orkar gâ runt med min stora mage, bebisen börjar bli lite tung och jag fâr ont i nedre delen av ryggen när jag gâr och stâr för mycket.

NU är det 9 dagar kvar tills mamma och jag âker hem till Stockholm igen. YAY! :)
Längtar, längtar!!

Kommentarer

Postat av: diana

Publicerad 2008-12-23 23:01:35

Åh, det är underbart! Fast det känns som om det var igår vi gifte oss...=P Tack söta du för din gulliga kommentar! Hur ska du fira julen? Hoppas i alla fall att du får en riktigt mysig julafton imorgon! God jul! Kram/ Diana

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela