iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Vill att det ska bli fredag

Publicerad 2008-12-31 16:45:14 i Allmänt,

Min morbror har inte dom svenska bokstaverna sa far klara mig utan.

Vaknade tidigt idag runt 6 tiden, sen kunde jag inte sova pa ett tag fast sen var det for sent for att min moster och hennes man gick upp for att ga till jobbet, dom gor alltid ljud och pratar hogt sa att jag inte kan somna om.
Runt 7 tiden sa borja mamma tjata att jag skulle upp for att vi skulle tidigt till min morbror, jag var saklart hur trott som helst och ville bara sova men nar mamma blir tjatig blir hon jobbig sen sa blir jag bara irriterad. Sa fick ga upp, madde skit daligt kande mig skit yr som om jag skulle svimma nar som helst, men det beror val pa att jag ar gravid och borde sova bra.
Hade lust att krakas ocksa och at knappt en bra frukost, men nu mar jag lite battre ar bara trott som tusan .. det kanns konstigt att vara har hos min morbror och hans familj, dom bor typ 20 min ifran min moster ..
Inte for att vara taskig men jag tycker inte sarskilt mycket om min morbror.

Vill bara att det ska bli fredag nu, da aker jag hem till stockholm igen och far antligen se och traffa min alskling .. haha han kommer sakert tycka det ar konstigt att se mig med min mage, min gravida mage hahaha. Han har ju inte sett mig sen augusti och da hade min mage inte vaxt ett dugg.

Hoppas tiden gar fort .. ar orolig over att mina nalar till insulin pennan ar snart slut. har bara 4 kvar dom kommer knappt racka till imorgon och vi aker hem pa fredag. Shit hur ska jag klara mig utan insulin?
Hoppas inget hander bebisen ...

Kommentarer

Postat av: Diana

Publicerad 2009-01-01 12:29:42

Gott nytt år! Hade du en fin nyårsafton igår? Tack för din söta kommentar! Kram // Diana

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela