iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

igår, idag

Publicerad 2008-05-11 23:45:06 i Allmänt,

Igår, lördag så vaknade jag tidigt typ åtta på morgonen, ville städa huset så att jag kunnde gå ut tidigt och hinna med dagen. Det känndes bra att vakna tidigt :) jag började inte att städa omgående för att det var lite tidigt för att göra ljud på en lördag morgon, så jag kollade på teve en stund. Jag mådde lite halv-dåligt eftersom min kompis hade stannat hos mig över natten för att hon och sin sambo hade kris hemma. Stackarn .. allt gick åt helvete för henne typ.
Mamma vakna typ vid nio på morgonen, och jag blev lite rädd eftersom hon skrämmde mig, trodde hon hade gått ut som hon brukar göra på lördagar, till någon kyrk-grejs.
Efter att ha städat, duschat och fixat mig .. så typ ville mamma att jag skulle äta, men var för stressad för att äta så tog bara två tuggor och sprang mot tågen eftersom jag hade lovat att träffa min kusin i stan.
Nja, att vara med min kusin var inte så lyckat han hade med dig en polare och dom snackade ganska mycket och det var sisådär tråkigt.
Medans dom käkade så skickade jag massa sms till Meli för att jag skulle sova över hos henne och hon skulle möta mig i Handenterminalen.
Påväg till handen så snackade jag och min kusin inte ett skit hahaha! så jag lyssnade på KoRn på min mp3 :D Yeah! sen så när vi klev av tåget så snackade vi ett tag innan Meli dök upp. Sen så drog vi till hennes place :) Melis mamma hade åkt till Gävle med en av hennes kompisar.
Vi hade det skit roligt, särskilt när vi kollade på den där ''Funny Saw'' videon, vi garvade som fan! tills vi fick ont i magen :)
Idag så hade vi det trevligt, vi gick på promenad och pratade och var lite här och där. Alltid trevligt att gå ut på soliga dagar som idag och igår, och va varmt det har blivit nu!
Nästa helg ska jag till Meli igen :D vad kul det kommer att bli! Wuhuuuu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela