iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Soligtväder

Publicerad 2008-05-10 00:44:36 i Allmänt,

Jaha det är lördag idag (eftersom klockan är mer än 00.00)
Fredag den 9e maj, så gick jag upp klockan 09.40 något i morse, Halleluja! Länge sen jag gick upp ''tidigt'' Meli tyckte också det, jag hade duschat och allt när klockan var 10.30 det kännde konstigt, jag mötte Meli kl 12, det känndes också lite konstigt efter som jag brukar gå upp vid den tiden eller senare.
Det var skit skönt väder, varmt och soligt! :) Vi stack en snabbis till Haninge Centrum och sen till handenterminalen. Hemma hos Meli så lagade dom mat, vi åt och pratade :) jag trivs verkligen hemma hos dom.
Sen tog vi en låååååååååååååååång promenad vid Ica Maxi och längre typ. Jag hade skit ont i fötterna när vi kom hem och var helt slut så vi la oss och somna typ hahaha! Det var en lyckad dag! Jag var tvungen att gå, fast meli sov fortfarande. Skulle möta en kompis som mådde dåligt. Nu är hon här ialla fall ...
Nåja, ska nog gå och lägga mig nu ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela