iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Fredag

Publicerad 2008-11-07 15:05:37 i Allmänt,

Idag är det fredag, no plans for today. Skulle nog ha träffat Michelle idag men får se om vi planerar om allt tills imorgon. Ska ut med mamma idag hade jag tänkt, jag bjöd henne på thaimat i stan under veckan.
Jag är så glad att allt är hur bra som helst just nu, Leo's föräldrar ser fram emot att bli farmor och farfar nu haha! och mamma är också skit glad över att bli mormor, min far vet jag inte.
Och Leo är super glad nu, han längtar också tills barnet föds. Sen så i juni ska jag åka till Spanien så att Leo's föräldrar får träffa sitt barnbarn.
Nu längtar jag bara tills Leo kommer i januari, och resan till Schweiz i december. YAY! Pratade med honom en stund imorse eftersom han slutade en timme tidigare, sen var han tvungen att åka till sjukhuset där han praktiserar. Haha, fick prata en stund med Leo's pappa ..

Måste duscha nu, ska ut om någon timme eller så och möta mamma.
Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela