iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Fakta? nja inte precis.

Publicerad 2008-11-09 18:03:15 i Allmänt,

1. Jag saknar min älskling, tråkigt att sitta i telefon och prata med den man älskar.
fast å andra sidan är det bättre än ingenting.
2. Jag saknar min bror oehört mycket, kan bara skriva ett mail per vecka
ser alltid fram emot måndagar då han får skriva och jag får läsa hans mail. Ett plus är att min dag
blir bra då, jag vet att han mår bra.
3. Jag hatar att det blir kolsvart ute redan vid 3 tiden typ, kollar man på klockan är det inte sent
ändå om man tror det .. det är bara mörkt ute, därför!
Gud, vad jag saknar sommaren .. då är alla glada. Då är alla på bra humör.
4. Att det måste vara såhär fult väder exakt varje dag gör att man aldrig vill bo i Sverige, flytta utomlands
bara komma hit på sommrarna då det inte regnar. Men bo utomlands är annorlunda
det är inte Sverige direkt det är svårt att anpassa sig till andra traditioner.
5. Att det är 4 månader kvar tills min bebis föds gör mig desperat, jag har inte så mycket tålamod när det gäller
sådana här saker. Jag är så nyfiken på hur mitt barn kommer se ut!
Jag är såklart rädd ändå, förlossningen är inget som får mig att bli lugn precis. Och jag hoppas pappan till barnet
hinner åka hit innan bebisen föds, då han pluggar i Spanien och verkligen vill vara med.
Vi ska flytta ihop så småningom, när han blir klar med sin utbilding.


Okej, så här är det:
Leo och jag träffades i Spanien, Madrid 2003, då min familj flyttade till Madrid augusti 2003, efter att ha bott ett halv år i Australien, Perth innan med mamma (jag vägrade såklart men var mindreårig så jag kunde inte stanna kvar i Sverige, jag blev tvingad att flytta hela mitt liv var i Sverige dom ville ta det ifrån mig) Nå, min bror Oliver hade en polare som var Leo då dom var bra vänner men vi blev intresserade i varandra någon gång i september/oktober .. (våran spanska Olivers och min var sjukt dålig då) vi blev tillsammans i december 03, och vi var tillsammans tills min dumma far bestämmde sig att flytta tillbaks till Sverige slutet av augusti 2004, jag hade äntligen börjat acceptera att vi skulle bo i Spanien. Jag grät i floder när jag och min bror skulle säga hejdå till Leo och hans familj (dom lämnade oss i flygplatsen) och åka tillbaka till kära Stockholm. Det var både lycka och sorg den dagen.
Jag och Leo har varit tillsammans sen den dagen i december 2003, även om vi har distans förhållande och inte alltid lyckats (vi har gjort slut några gånger) men det måste ändå vara riktig kärlek vi har till varandra för vi kan inte leva utan varandra, och det blir alltid vi till slut. År 2008, jag är gravid, vi ska ha ett barn tillsammans och vi är fortfarande tillsammans. He's not perfect, men vems pojkvän/flickvän är det? Huvudsaken är att jag älskar honom ändå om han var en ''skithög'' i början av graviditeten så accepterade han allt, och nu är han glad och ser fram emot att bli pappa. Hehe ..
Nå well, det var denna historia .. haha!
Goodbye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela