iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Fredag 14/11

Publicerad 2008-11-14 20:56:40 i Allmänt,

Lite slö morgon blev det idag, gick upp vid 11 och åt frukost .. sen gick jag och la mig igen, skulle bara vila men jag råka somna igen fick ont i magen vet inte varför. Jag slutade dricka mjölk när jag var 14 år, för jag mådde alltid illa efteråt och fick en sådan lust att spy så jag började dricka sojamjölk finns människor som tycker det är äckligt men jag tycker det är gott kanske för att jag är van? Jag kanske drack för mycket sojamjölk imorse .. var nog därför jag fick ont i magen?
Vaknade sen av att mamma ringde mig, skulle möta henne för att åka in till Haninge centrum.
Vi hade det trevligt, hon bjöd mig på pizza och sen skulle jag köpa lite saker som jag behövde men hittade inget som jag blev intresserad av. Köpte bara en Make-up remover från Nivea.
Ska till stan med mamma imorgon för att köpa kläder och lite annat jag behöver. Såg en jätte fin stjärn-klänning i H&M som jag ville ha men den såg bara konstig ut på mig nu när det syns att jag är gravid.
Trevlig Fredag kväll i alla fall!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela