iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Igår

Publicerad 2008-11-26 12:35:52 i Allmänt,

Jag orkade verkligen inte gå in på datorn igår, var sjukt trött och lat ändå om jag sov typ halva dagen haha! Men så är det tydligen när man är gravid?
Inget speciellt hände igår, bara att jag sov dåligt också .. jag vaknar ganska mycket för att min urinblåsa är full och bebisen trycker åt den då och det gör ONT! men men jag brukar oftas gå ut och ta en promenad med mamma på kvällen men jag orkade inte gå ut i detta fula väder igår. Det är sååå trist att det ska vara snö just nu .. Please jag vill åka till Spanien!! Ändå om det är sådär små kallt där finns det sol! tänk och se sol lite oftare.



Innan jag färga håret till ljust. Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela