iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Lördag

Publicerad 2008-11-29 23:04:42 i Allmänt,

Bra och lugn dag idag, förutom att det var sådär små kallt ute men annars var jag glad hela dagen.
Dagen började med pankakor som frukost, och att mamma och jag satt och pratade ganska länge .. sen åt jag en saffran bulle som vi köpte igår kväll i Hemköp den var väl god tycker bara inte om russin så dom petar jag alltid ut hehe.
Städade lite hemma, hjälpte till of course .. mitt rum blev städat förutom lådorna fulla med kvitton och papper det måste jag städa innan vi åker till Schweiz.
Sen så åkte mamma och jag för att handla lite mat blev ganska mycket eftersom kylskåpet var sådär halv tomt, men vi kan inte köpa för mycket saker heller för vi åker om någon vecka eller så till Genève :)
Och snart ska vi äta äppelpaj med vaniljsås, gott!
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela