iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Måndag 17/11

Publicerad 2008-11-17 11:10:46 i Allmänt,

Skulle egentligen gått upp 9 men jag var nog för trött att jag stängde nog av alarmet och somnade igen. Tur var att jag gick upp 45 min senare .. är hur trött som helst nu, men jag måste börja gå upp tidigt istället för tolv, ett tiden som jag brukar gå upp.
Måste snart duscha och dra iväg till vårdcentralen, måste lämna in några prover så att dom blir klara tills på måndag när jag har tid i diabetesmottagningen. Jag håller nog på att bli sjuk, Neeej! Hoppas verkligen inte.
Ska köpa en present åt mamma sen :) överraska henne med en klänning hon såg som hon tyckte om, hon blir säkert glad.
Nu måste jag ringa till mödravårdcentralen på SÖS, och fråga om smärtorna jag har haft i livmodern hela förra veckan .. Jag har varit skit orolig, vill verkligen inte förlora min och Leos bebis.
Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela