iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Matlust = 0

Publicerad 2008-11-26 19:43:18 i Allmänt,

Jag känner mig inte så särskilt hungrig, vet inte varför .. Jag borde äta för bebisens skull men jag blir äcklad av all mat. Jag är inte ens sugen på skräpmat, inte godis heller! Vad är det med mig?
Frukt kan jag äta utan problem i alla fall, men jag tog slut på alla clementiner som jag köpte för 2 dagar sen
Blir frustrerad över detta .. Tvingar jag i mig mat mår jag dåligt men inte så att jag vill spy. Det har varit så här i 2 dagar nu ..
Undra vad som händer om man inte äter som man ska under några dagar när man är gravid?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela