iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Minuter av lycka!

Publicerad 2008-11-12 23:30:20 i Allmänt,

Åh, jag blev lycklig i någon minut .. jag kunde inte låta bli att skratta. Jag kände bebisens sparkar! Jag låg ner och kollade på tv lite innan mamma kom hem vid 8pm och jag kände en spark, la min hand över magen jag kände två sparkar till! Hur lycklig blir man inte? Jag kan inte komma över det, jag är fortfarande glad.

Varje kväll mamma kommer hem från jobbet så sitter vi ner och pratar om lite allt möjligt, känns verkligen hur bra som helst att kunna prata med min mamma om allt möjligt. Hon har verkligen blivit ett stort stöd för mig är glad för det.
Särskilt nu när jag är gravid.
Ska nog kolla på tv innan jag går och lägger mig
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela