iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Onsdag

Publicerad 2008-11-12 16:01:03 i Allmänt,

Vaknade riktigt sent idag, borde inte ha gjort det .. bebisen behöver näring men jag var så himla trött! Jag orkade knappt stå upp när jag gick på toa vid 11 på morgonen, så jag gick och la mig igen.
Känns som om jag har glömt något? Jag har inga läkar besök, men det känns tomt i alla fall. Som om jag har glömt något ..
Nu är det 1½ månad kvar tills Leo kommer, längtar! Och 1 månad, 5 dagar kvar tills mamma och jag åker till Schweiz, Genève.
Jag har nog en halv-dålig dag idag, orkar inte göra något. Imorgon ska jag ut i alla fall :)
Ska nog ta och vila, bebisen har sparkat lite för mycket idag.
Hejdå!



Bebis, vecka 20. så här stor borde min bebis vara nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela