iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Söndag

Publicerad 2008-11-23 23:53:33 i Allmänt,

Jag har inte gjort något speciellt idag, bara tagit det lungt och slappat lite .. Vaknade sent också runt 12 för jag var sjukt trött. Det har väl varit en okej dag, inte så kul att det är snö ute och att det sedan blev snöstorm, skit väder alltså! Jag gick ut lite på kvällen med mamma och fy vad kallt det var ute och blä för att det blåste som fan, tur var att jag har ju min varma vinter jacka hehe .. lite små kul att min bror gillade den och köpte en likadan sedan. Det är en Everest inte en sådan som typ alla går runt med för den här är dyrare fast både jag och min bror köpte den på rea för något år sedan eller kanske två, kommer inte riktigt ihåg.
Jag bryr mig inte om att gå runt med en skit dyr jacka som kostar 4000 eller 5000 det är bara onödigt och dyrt. Jag klär mig som jag vill och det jag gillar, fast inte för dyra klädesplagg. Köper ganska mycket kläder då jag är i spanien ganska ofta kläderna där är snygga och inte alls för dyra. Ett par bra jeans kan kosta från 150 uppåt ..
Mina favorit butiker i spanien är Stradivarius, Bershka och Pull and Bear, dom har grymt fina kläder .. Jag är bara mig själv haha!
Hade lite tråkigt på morgonen då min mamma var i kyrkan så jag passade på att måla mina naglar blåa (Färg 41 från Depend) under tiden kom mamma hem.
Det känns hur bra som helst att ha en bra relation med min mamma är glad.
Nu ska jag gå och sova är trött och måste upp tidigt imorgon, läkarbesök igen .. Hoppas inte det är fult väder då.
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela