iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Söndag 16/11

Publicerad 2008-11-16 23:21:48 i Allmänt,

Sitter här och ska skriva ett mail till min kära bror som inte kommer tillbaks förens nästa år i december. Jag får nämligen inte träffa honom nu när han är på sin kyrkmission, eller ringa honom. Skumma regler men mormon kyrkan är så ..
Mina tankar är typ tomma så jag skriver lite i bloggen innan.
Är trött .. tror att dom lugnande tabletterna har börjat göra effekt så ska lägga mig efter detta för jag sov dåligt igår kväll och jag kunde inte sova på morgonen. Vaknade minst 3-4 gånger ..
Leo ringde på kvällen för att han var orolig över mig, han tycker inte om när jag gråter och mår dåligt. Sen ringde han på morgonen och vi pratade ganska länge, han är bara för underbar! Älskar honom.
Nä, nu måste jag verkligen skriva, vill lägga mig så snart som möjligt. Måste upp tidigt imorgon också ..
God natt!


(Bild: Tagen av mig, Iris)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela