iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Tankar och fler tankar ..

Publicerad 2008-11-10 01:19:26 i Allmänt,

Jag vet att jag egentligen borde sova ... ska upp 07.30 på morgonen. Är inte riktigt trött än. Måste till sjukhuset, diabetes rond kl 09.30 ..
Dom kommer inte vara nöjda med mitt blodsocker testande, för att boken är halv tom haha! okej det kanske inte är så roligt för det är mitt barns hälsa som står på spel. Varför är jag så dålig på att ta blodsocker prover? Jag orkar inte ibland, det gör för ont att sticka sig på fingrarna! aj .. men det är inga ursäkter. Jag måste tänka på barnet!
Imorgon måste jag göra en del saker, glömmer alltid bort det för att min hjärna tänker mest på bebisen i magen och Leo. Lämnade min andra insulin penna hos min kusin den dagen jag satt barnvakt åt hans son, den måste jag hämta!
Heidy min vän skrev till mig idag :) shit, vad mycket som har hänt .. hon har flyttat ihop med sin pojkvän. Wow! det hade jag inte förväntat mig. Hon bad mig och ringa henne så får ta och göra det imorgon också innan hon åker till sin pojkvän.
För övrigt så är det små saker jag måste göra .. Ska försöka sova nu i alla fall, annars kommer jag inte upp!
God natt ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela