iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Tisdag morgon 18/11

Publicerad 2008-11-18 10:55:36 i Allmänt,

Shit vilket fult väder! Okej det regnar inte men det blåser som fan .. Jag hatar både höst och vinter tyvärr.
Blev tvungen att gå upp 7 idag, jag menar that's to early for me! Hade tandläkar tid kl 09.00 på morgonen (min tandställning), och inte för att vara taskig men jag hatar verkligen att vara i Jordbro, men jag har inget val. Jag går på tandregleringen i Handenterminalen men dom flyttade till jordbro tillfälligt för att dom skulle bygga om där eller renovera i Handen.
Tänkte sova en stund, men jag måste till min barnmorskan om 2 timmar typ .. hoppas jag får veta något positivt för jag är för orolig just nu, vill inte förlora min bebis! Smärtorna försvinner inte :(
Ska nog sova i alla fall orkar inte vara vaken .. är för trött. Ciao!


Saknar!! (Puerta del Sol, Madrid)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela