iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Torsdag

Publicerad 2008-11-27 14:26:37 i Allmänt,

Jag trodde verkligen solen skulle vara kvar ett bra tag idag, men den fanns bara där en stund. Typiskt eller vadå?
Måste det vara så jäkla fult väder i sverige? Undra hur kallt det är ute, jag funderade på att gå ut .. men jag måste verkligen ut idag har varit instängd hemma i 2 dagar nu! Sjukt väder det är egentligen, att snön bara försvann sådär. Jag är glad att snön försvinner men jag hatar när det blir så slaskigt ute
Får väl ta på mig min höstjacka och lite extra tröjor under så att jag inte fryser för mycket. Nu kan jag verkligen inte dölja min mage längre, inte för att jag vill men den syns och det syns att jag är gravid. Kan tänka mig när Leo kommer i januari då kommer jag vara gravid i vecka 27 min mage kommer vara stor då :)
Sen kommer det vara 3 månader kvar då tills jag föder, hjälp!! Jag är skit rädd tänk om jag får göra kejsarsnitt? Dom säger att föda naturligt gör jävligt ont, omg save me! Jag undrar när bebisen kommer, dom har beräknat födeln den 28 mars men man vet aldrig när bebisen kommer ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela