iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Trötthet

Publicerad 2008-11-20 14:07:54 i Allmänt,

Jag förstår inte varför denna trötthet inte vill ge sig. Trodde jag bara skulle vara enormt trött i början av graviditeten men jag är fortfarande trött ..
Hade ett läkarbesök kl. 11 på morgonen, jag ogillar läkarbesök på morgonen det är jobbigt att gå upp då. Men hade inget annat val, väcktes av väckarklockan 8.30 men jag orkade inte gå upp, var för trött så jag sov till 9.10 typ .. sen hade jag bråttom, men jag är alltid seg på morgonen så det tog ungefär en halvtimma för mig att äta frukost sen hoppa in i duschen fort som fan och bli klar till 10.30 fick inte missa bussen.

Nu sitter jag här och har ätit klart min misslyckade lasagne som jag gjorde igår kväll, hällde i vitpeppar i stället för svartpeppar och det smakade verkligen konstigt, fast mamma tyckte den var god. Fast jag var tvungen att äta upp den behövde mat för att jag hade lågt blodsocker och min bebis behöver näring också.
Ska ringa mamma snart och möta henne senare, ska sova först innan .. jag orkar inte vara vaken längre.
Är sugen på godis, men jag får inte ska skärpa mig! Jag vill inte ge bebisen för mycket socker heller .. jag hoppas verkligen inte den föds med diabetes, och blir som jag. Det är en sjuk jobbig sjukdom och jag skulle inte klara av att se min lilla bebis lida.



(Bild: Tagen av mig, i tisdags när det regnade)

(Jag idag, man ser att jag är lite trött hehe)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela