iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Present

Publicerad 2008-11-02 18:00:26 i Allmänt,

Det är sjukt att jag inte har gått upp tidigt under veckan, då jag verkligen behövt det .. gick upp tidigt under helgen.
Jag och mamma skulle åka in till stan för att köpa en present åt Michelle's moster, som fyller år idag. Mamma väckte mig tidigt vid 10am, ah tidigt för mig som är så trött och orkar knapp gå upp och idag 09am.
Köpte ett par örhängen till mig och en tunika/klänning svart/blå typ. Vill inte köpa så mycket till mig (måste spara pengar till bebisen.)
I alla fall, så köpte vi två tröjor åt henne verkligen fina .. mamma och jag tyckte om dom. Hoppas hon också gör det! Sen köpte vi en orkidé idag för att vi kom hem sent igår. Jag var trött och tänkte lägga mig tidigt men jag lyckas aldrig med det.

Leo ringde på kvällen runt elva.pm sen satt vi och prata i över två timmar om allt möjligt. Vi är glada över att vi snart kommer att vara tillsammans åtminstone 11 dagar. Längtar!
Jag har i alla fall haft en bra vecka, och det kommer bara bli bättre! Jag känner mig glad nu för tiden.
På tisdag har jag ju ultraljuds-tiden, och mamma och jag planerar mycket .. tiden går fort och barnet kommer födas någon gång i mars så det är ju snart. Allt är ju bra med bebisen i magen, jag kommer få veta mer på tisdag :)

Nu ska jag i alla fall skriva ett mail till min bror. Har mycket att berätta
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela