iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Torsdag morgon och eftermiddag

Publicerad 2008-11-13 16:25:53 i Allmänt,

Skulle ha gått ut idag, men som vanligt är jag super trött och sov till sent idag .. Vaknade av att Leo ringde mig vid 12.40 typ han hade slutat tidigt från universitetet så han hann hem och äta innan han stack till sin praktik i sjukhuset i Madrid, han saknade mig så han ringde mig naww! Vi saknar ju varandra då vi bor så långt bort från varandra, men det funkar ändå.
Mamma bad mig att städa hemma eftersom hon ska få gäster och hon hinner inte för hon slutar lite sent från jobbet, eller hon slutar inte sent bara att hon jobbar i Södertälje och det är en bra bit bort.
Jag hann att städa mitt rum, köket och vardagsrummet .. diska och så. Men jag var klar för en halv timma sen så jag skulle inte ha hunnit gå ut, jag måste tvätta håret idag .. jag tar lite för lång tid att fixa mig ibland haha, orkade inte vara stressad så går ut imorgon och köper det jag behöver.
Men well .. ska nog bara ta det lungt nu, gå ut på en promenad lite senare med min mother för hon behöver också motion haha!
Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela