iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Helg

Publicerad 2008-11-22 17:45:11 i Allmänt,

Slarvigt nog har jag inte skrivit något på bloggen sen i torsdags kväll. Men igår så orkade jag verkligen inte var för trött efter att ha varit i stan halva dagen eller lite mer. Men jag har haft det trevligt i alla fall :)
Mamma tog ledigt igår, så vi spenderade dagen tillsammans och sedan lite senare åt vi i kungshallarna, gott var det!
Köpte lite nya kläder som passar mig då, eftersom magen växer och inte allt passar .. Det finns så snygga kläder jag vill ha men mycket av det ser bara konstigt ut med min gravida mage.

Idag så vaknade både mamma och jag lite sent, båda var trötta eftersom vi la oss lite sent på kvällen. Men god frukost åt jag i alla fall hehe .. knäckebröd det är gott! Sen hjälpte jag mamma att städa lite så att hon kunde färga mitt hår, denna gång blev det en ljus hårfärg eftersom Leo har tjatat att han vill se mig i ljusthår för en gångs skull :) haha! Det blev faktiskt bra topparna är fortfarande lite mörka men det ska jag fixa till senare, ska fråga Leo's mamma om råd eftersom hon är frisör.
Min bebis har sparkat och rört på sig ganska mycket idag sedan morgonen .. det var lite jobbigt 7 på morgonen då jag ville somna om och bebisen bestämde sig för att vara lite för livlig.

Jag är ganska trött men Leo ska ringa mig idag, har saknat honom. Dagarna börjar närma sig tills han kommer hit, YAY!
Ska ut med mamma snart och handla lite mat.
Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela