iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Orolig

Publicerad 2008-11-24 16:32:52 i Allmänt,

Snart är det december om några dagar .. jag blir ganska orolig över många saker, nästa år i mars så föder jag mitt barn det är mycket jag måste köpa tills dess. Barnvagn, kläder, nappflaskor, små handdukar etc .. Det jag är nervös & orolig över är om min pojkvän kommer att vara här när bebisen föds vill så gärna att han ska vara med på förlossningen, jag är skit rädd för förlossningen men jag längtar ändå tills jag får se min lilla bebis. Om bebisen kommer likna mig eller Leo :) hehe ..
Känns som om jag har mycket att göra .. måste planer inför resan till Madrid nästa år också, ska flytta dit ett tag med bebisen så att jag och Leo kan vara tillsammans med vårt barn.
Jag undrar så mycket över resan dit, hur det är att flyga med en bebis ombord och hur man gör med barnvagnen osv .. shit.


Nåväl ska ta och gå ut ett tag, Michelle ringde nyss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela