iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

YAY!

Publicerad 2008-11-18 22:49:54 i Allmänt,

Efter barnmorske besöket åkte jag in till stan för att byta ett par mjukisbyxor som inte passade, min gravida mage syns nu och mina jeans eller andra byxor kommer jag inte i längre .. så bytte mjukisbyxorna mot mamma mjukisbyxor, hehe! dom är faktiskt sköna man har ju magen skyddad så det blir inte lika kallt om magen längre.
Såg jätte mycket kläder jag ville ha, men dom passar inte :( buhu får vänta tills bebisen föds. Köpte ett par fina tumvantar också är nöjd med dom.

I alla fall fick jag glada nyheter från min barnmorska, hon la något konstigt som man ska kunna höra fostrets hjärtfrekvens och jag hörde det lilla hjärtat slå, gud vad glad jag blev! Min bebis lever! Hon är en bra barnmorska.
Mötte mamma sen innan jag skulle hem, så att jag fick sällskap :) En bra sak är att jag ska få göra mitt tredje ultraljud när Leo är i Sverige, vad glad han kommer bli. Ska fortsätta kolla på Brothers & Sisters .. haha!
God natt.


(Mamma byxorna och tumvantarna jag köpte)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela