iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Fredag

Publicerad 2008-10-31 17:30:37 i Allmänt,

Fult väder det har varit på sistone! Väckarklockan väckte mig vid 9.30 på morgonen men jag var för trött för att gå upp så jag somna om till 10.30, orkade inte gå upp heller men var tvungen. Hade tid hos barnmorskan 13.00, fast var tvungen att gå hem i från lite tidigare eftersom jag var tvungen att gå till skatteverket först.
Trodde det skulle ta en stund men det tog bara 10 min, så tog tåget lite innan och var i sjukhuset tidigare än jag brukar men dom är aldrig punktliga där så fick sitta ett tag och vänta, men det var helt okej jag behövde inte stressa i alla fall.
Skulle till banken efteråt men dom stängde tidigt idag eftersom det är halloween typ, så får vänta med det tills på måndag.

Leo's flygbiljett är i alla fall bokad och betald, är så himla glad! Jag kommer få träffa min bebis, min älskling den 2a januari! Han åker hit den första januari, då jag fortfarande är i Schweiz men min far ska hämta honom på flygplatsen och han får tillbringa sin första dag i Stockholm utan mig haha! men det är inte så farligt han vet ju vart vi bor och så, det blir hans fjärde eller femte gång han är i Sverige.
Längtar verkligen tills jag får se honom, då kommer min mage vara enorm hahaha! bebisen kommer vara ganska stor då.
Bebisen kommer ju någon gång i mars, längtar .. !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela