iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Ha!

Publicerad 2008-10-27 18:29:54 i Bilder på Leo och mig,

Städade ändå om jag inte orkade. Det såg lite stökigt ut i vardagsrummet, sen så fanns det lite disk så jag diskade och städade lite i köket och mitt rum.
Jag vill bara krypa in i sängen och sova, men det är tidigt än. Skulle vaknat mitt under natten och inte kunnat sova sen. Det jag mest önskar är att få sova bredvid min älskling och få vara med honom. Saknar honom otroligt mycket ..
Vill bo tillsammans med honom i samma land :( det blir jobbigt för mig att flytta till Spanien med bebisen och allt, eller?
Han pluggar ju nästa hela dagen i universitetet.

Nu ska jag ta och kolla på tv och vänta tills mamma kommer hem.
Arrivederci.



Madrid, Gran Via 2007.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela