iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Långsamma dagar .. Kanske

Publicerad 2008-10-15 16:52:26 i Allmänt,

Det känns som om dagarna går fort men ändå inte, längtar till nästa onsdag!
Orkade verkligen inte gå upp idag, mamma ringde kl 10 på morgonen för att väcka mig
hon tycket att det är viktigt att jag käkar frukost så att bebisen får näring också
fast jag var så trött att jag knappt kunde stå upp, var otroligt yr och trött. Så jag gick och la mig en timma till.
Sen vaknade jag, åt frukost, duschade, fixade till mig halft orkade inte sminka mig eller fixa håret.
så jag tog bara mascara och fixade luggen.
Jag skulle ändå bara till min handläggare och prata med henne.

Trodde jag bara skulle sitta 20 - 30min och prata med henne fast vi hade ganska mycket att prata om så va där i ungefär en timma.
Åkte hem, Meli ringde mig för att jag skickade ett sms
''Meli, jag behöver prata med dig'' Haha! hon trodde något hade hänt.
Sen så pratade jag med Leo i 40min, för att han var tvungen att åka in till stan i Madrid :(
Saknar honom, vill bara skita i att åka till Schweiz och åka till Spanien istället.

Nä, nu ska jag inte sitta här längre.
Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela