iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Oliver

Publicerad 2008-10-26 13:35:45 i ,

Jag gick inte och la mig i alla fall. Kom på att jag skulle skriva till min kära bror Oliver, jag saknar honom enormt mycket! Det blev ett långt mail det var så mycket I had on my mind som jag var tvungen att få ut och få råd av min bror.
Oliver och Leo är dom viktigaste personerna i mitt liv. Jag berättar ju allt till dom. Jag har tur som har dom :)
Jag var trött men tröttheten försvann medans jag skrev till Oliver.
Nu lyssnar jag på Coheed and Cambria's album Good Apollo I'm Burning Star IV, Vol. 1: From Fear Through the Eyes of Madness. Deras gitarr spelande är otroligt coolt och bra! :)

Hoppas min bror orkar läsa mitt långa mail, och hinner svara.
Ciao!


 
December 07, innan han åkte iväg

Sommaren 06, Spaniens flygplats.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela