iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Shortcut to Death?

Publicerad 2008-10-02 14:58:49 i Allmänt,

JAG ORKAR VERKLIGEN INTE LÄNGRE!
Allt går åt helvete!
Abort eller Adoption?
Jag är gravid i 16:e veckan, och har rena helvetet.
Pappan till barnet är en IDIOT!
Han stannar hellre i Spanien än att komma för att ta hand om ''sitt barn''





Jag ville DÖ.
Jag vill .
Då tar smärtan och lidantet slut.
då slipper jag hata mig själv.
för det beslut jag tog för att jag blev lämnad ensam mitt i skitet.
Varför är det så fel att uttrycka sig själv på detta sätt?
Är man psykiskt sjuk för att vilja
bara för att ens liv blev så här?





ALLT blev fel, inget blev rätt. Är det så fel att vilja
försvinna från allting då?
Ge upp nu är det minsta jag känner att jag kan göra.
Jag har ingen ork, inga krafter.
Bara min svaghet, mitt hat mot världen
och mig.
Inget kunde blivit bättre .. Inget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela