iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Stressig morgon

Publicerad 2008-10-27 15:35:04 i Allmänt,

God eftermiddag! Haha .. Låter inte som jag direkt.
Vaknade sent idag, trodde allvarligt att klockan var typ 10 eller något, är så himla seg på att vakna. Men klockan var 12.10! Shit jag fick gå upp i snabbfart, och fixa till mig. Hade en tid hos kuratorn kl. 13.00.
Eftersom jag är gravid kan jag bara inte skita i att äta frukost, lunch eller middag, så jag åt frukost i rekord tid typ haha, jag hatar att vara stressad som in i helvete, men jag hade tyvärr inget val. Men jag hann med bussen i alla fall .. tur det.

Nu sitter jag här och är trött, vill sova men måste äta lunch. Ville ta en promenad men jag har typ redan varit ute, det är dessutom lite kallt och jag orkar inte gå ut längre. Hatar höst och vinter, man är mer positiv på våren och särskilt på sommaren då alla är så glada och man slipper ton med kläder på fast jag är ju knappt i sverige under sommaren, är alltid i spanien hos min älskling.
Orkar inte ens städa lägenheten lite. Min bror borde ha svarat på mitt mail nu, har glömt att kolla.
Ska göra det nu! Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela