iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Halloween

Publicerad 2008-10-30 15:22:34 i Allmänt,

Åh, snart snart är det Halloween jag har för övrigt inga planer, men det är ändå kul att det är halloween snart. Skulle jag inte varit gravid, skulle jag ha följt med Michelle och festat eller så, men jag blir trött snabbt på kvällarna och orkar inte vara uppe till sent jag lägger mig knappt sen har jag somnat.
Hon vet inte heller om hon ska ut och festa, om inte så kanske vi hyr någon film och stannar hemma och har filmkväll.

Typsikt att det ska regna idag, ville ut en stund. Sen är det så dystert väder, får vi se solen någon gång?
Jag är säker på att det är soligt och fint väder i Spanien, där skulle jag vilja vara nu! Leo ska ringa mig idag :) det är inte långt kvar tills vi köper hans flygbiljett till Stockholm! YAY! Åh längtar tills han kommer ..
Har varit trött på sistone, vakna 12.45 idag och orkade knappt gå upp jag fattar inte varför jag är så trött? Järnbrist? Jag vågar inte fråga barnmorskan heller för att jag hatar blodprover. Det gör fruktansvärt ONT! Jaja ..
Ska nog tvätta håret nu eller sova en stund.
Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela