iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Ledighet? Haha!

Publicerad 2008-10-23 18:34:52 i Allmänt,

Känns som jag har gjort mycket idag :) fast hemma. Orkade inte gå ut idag, fast ska ta en promenad med mamma sen när hon kommer hem. Jag har ju varit ute varje dag denna vecka, gått upp tidigt så jag tog ''ledigt'' idag haha! ändå om jag redan är det.
Jag slängde massa papper, tidningar och annonser som låg i en hög i köket, nu är det tomt där. Köket ser mycket bättre nu när det är städat. Har städat hela lägenheten, fast inte dammsugit eller så. Mitt rum också, vek ihop och la undan alla kläder jag inte kommer använda under min graviditet. Mina jeans kommer jag inte i längre, det gör ont i livmodern när jeansen trycker åt. Jag vill inte mosa mitt barn. Får väl hitta en lösning till det .. Jag kan inte bara gå runt i mjukisbyxor hela tiden.
Leo blev glad igår när jag berättade om bebisen, jag var ju på ultraljud igår.
Jag vill åka till Spanien och besöka honom, men jag ska ju resa till Schweiz med mamma i december :( så får vänta tills han kommer hit i januari. Sucks!

På lördag ska Michelle och jag hyra filmer, sen ska vi hem till mig och ta det lungt, kolla på film och käka något. Vi bestämde så ialla fall i tisdags när vi träffades, hon slutade tidigt från sitt jobb så hon ringde mig och frågade om vi kunde hitta på något, jag hade tid hos min barnmorska så jag var på SÖS ialla fall. So, why not? tänkte jag.
Vi stack först för att hämta Johan, hennes 2 åriga son (Ung mamma också, lika gammal som jag. Ah, jag är inte ung mamma än, men jag kommer att bli det snart.) som var på dagis.
Sen drog vi till Haninge C, innan dess så käkade vi. Det var faktiskt trevligt. Hon är glad nu för tiden. Det går nog bättre för henne.
Nåväl, ska tvätta håret nu.
Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela