iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

I miss you everyday.

Publicerad 2008-10-14 18:59:29 i Allmänt,

Kom hem för typ 2 timmar sedan från sjukhuset.
Min handläggare ringde kl. 08.25!! Shit, jag var skit trött och hon ringer blev lite irriterad på kärringen, allt hon ville var att byta tid till imorgon för hon hade något viktigt som hade kommit upp och hon var tvungen att vara där.
Äh, fick ialla fall sova lite. Gick upp efter att hon la på för att mitt blodsocker var lågt, typiskt!
Åt frukost, borsta tänderna och gick och la mig igen tills väckarklockan ringde 12.30, orkade inte gå upp .. men var tvungen. Barnmorske besöken, ultraljuden och diabetes ronder är viktiga nu när jag är gravid.
Jag kan knappt vänta tills ultraljudet nästa vecka, det är bara en vecka kvar! YAY ! Synd att inte Leo vore här skulle gärna vilja att pappan till barnet var vid min sida, men han har ju sina universitets stuider att tänka på.
Kanske åker 2 månader nästa år med bebisen till Madrid och är hos honom. Fast ska vänta tills bebisen blir 1 månad gammal.
Efter att ha varit på SÖS var jag skit hungrig, dom har ju öppnat en ny subway i närheten, var sugen på deras mackor så köpte en macka därifrån. Det ända subway påminner mig om är spanien tiderna, Leo och jag åt där typ alltid när vi var ute. Fan vad jag saknar mi vida.

Ska gå och vila och kolla på tv nu, är trött ändå om jag sov till 12.30 idag.
Men det är normalt när man är gravid.
Leo ska ringa till mig idag och se hur det gick hos barnmorskan. :)
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela