iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Inre ilska?

Publicerad 2008-10-26 17:39:10 i Isabel, Leo och jag,

Stannade hemma i alla fall. Vi tänkte gå ut ändå om det regnade för att mamma ville göra Ivan sällskap men jag hade verkligen ingen lust och börja bråka med mamma för att jag tycker det är jobbigt hur ''synd'' hon tycker om honom. Han säger massa skit som får henne att få massa skuld känslor. Fan släng dig i väggen, Ivan! Även om han är min far så ogillar jag honom enormt mycket!
Han kan bara inte sluta manipulera henne, och hon inser ju inte det.
Jag tog bara kartongerna och allt som skulle slängas och gick ut .. behövde vara själv en stund så jag tog en promenad och lyssnade på KoRn och My Chemical Romance. Behövde lugna ner mig och tänka på annat.
Tänkte bara på Leo, Spanien och deras (familjens) hund valpar .. så jag ringde honom så fort jag kom hem.
Är uttråkad nu, eller mest trött.

Ska vila och kolla på Gossip Girl senare ikväll. Och vänta på Leo's samtal :) mi amor!
Ciao!



Min bebis och deras valpar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela