iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

En mardröm kan påverkar en så mycket

Publicerad 2008-09-15 19:33:00 i Allmänt,

Idag vaknade jag kl. 05.27 på morgonen. Hade en mardröm och vaknade helt plötsligt .. det första jag kollade var vad klockan var, sen sprang jag in på toaletten för att kolla om jag hade fått missfall, det låter sjukt men jag grät nästan av drömmen. Drömde att jag var hemma och helt plötsligt fick jag missfall, jag såg blod fast inte fostret.
Jag är så jävla orolig över att få missfall, jag älskar min bebis ändå om den bara är ett foster är i 13 veckan + 3 dagar.
Jag lägtar bara tills bebisen föds frisk så att jag kan hålla henne/honom i mina armar. Min lilla bebis.
Vaknade ialla fall en halvtimme innan jag skulle ha vaknat, satt väckarklockan på 06.00 för att jag skulle vara 08.15 i Södersjukhuset på ögonläkarbesök, jag hatar det besöket, dom där jävla ögon dropparna som svider som in i helvete och gör pupillen stor man tål inte ljus och man är ser skit suddigt p.g.a dropparna. Nu har effekten börjat avta och jag kan läsa igen YAY! gick därifrån 09.00 fick vänta till nästa läkarbesök i sjukhuset som var 10.20 i mödravården där.

Jag tänkte på min mardröm hela dagen, har fortfarande inte kommit över den. Är det min oro? Oroar jag mig för mycket?
Kanske överdriver jag allt? Jag har så många tankar kring min bebis och graviditeten ...

Var med Meli resten av dagen, ändå om jag var enormt trött och såg suddigt. Vi hade det roligt och trevligt vi stack till Haninge centrum 2 gånger hahaha!
Sen så skrattade vi som vanligt över våra sjuka grejer .. ''You are going to die, not today but tomorrow''

Nu orkar jag inte tänka eller skriva mer är föööör trött. Har varit vaken mer än 12 timmar och känner mig enormt trött plus det här med att vara gravid tar min energi. Skulle ha följt med mamma och hämtat ett paket på posten i Ica, men jag orkade inte mer ..
Nästa vecka fyller min mamma år (: jag måste köpa en present till henne, men jag vet fan inte vad jag ska ge henne ...?
Jag kan inte fråga henne heller. Något speciellt måste det vara ialla fall ..

Ska sova en stund nu, innan jag somnar framför datorn.
Arrevoi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela