iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Evighet ..

Publicerad 2008-09-01 21:36:36 i ,

Det känns som en evighet nu, jag vill veta hur många veckor mitt barn i magen är men det känns som om dagen aldrig kommer, jag blir mer och mer orolig över barnet.
Jag mår mer och mer illa för varje dag som kommer, jag höll nästan på att spy på tåget när jag var på väg till SÖS, Mödravård Centralen där. Jag satt och vänta på min tur och det kändes som om tårarna skulle rinna ner för mina kinder när som helst, fast jag tvinga mig att inte gråta. Hela morgonen hade mina hormoner vart konstiga jag kände mig depimerad utan anledning, kanske för att jag hade diskuterat med min pojkvän på kvällen och grät i flera minuter, det kändes som om tårarna bara rann ner och jag kunde bara inte sluta gråta, till slut blev det ett hysteriskt gråt att jag knappt kunde andas.
Han fick mig på andra tankar, jag började tänka på abort, HUR KUNDE JAG?
Det kändes som vi gled isär från varandra och jag vill ju ha mitt barns pappa vid min sida, jag saknar honom varje dag och hoppas att han kan lämna spanien någon gång detta år.
Fast nu på Onsdag så har jag tid till ultraljudet, känns ändå ganska långt bort på något sätt eftersom jag inte kan lugna ner mig.

Igår var jag på Skansen med mamma, och min pappa som jag har börjat små prata med igen. Jag kan inte lita på honom än ialla fall, bara han inte vill börja att styra mitt liv igen.
Va med Meli idag ialla fall, vi var hemma hos henne ett tag sen så kom Jona och vi satt och prata en stund och ritade på hennes vägg, haha! innan vi drog till haninge centrum.
Bara Jona åt på Mcdonald's jag hade fortfarande lust att spy, Meli var nog inte hungrig, fast vi hade ändå ätit hemma hos henne.
Sen gick Jona hem, och meli och jag gick runt i centrum ett tag och pratade, när vi träffade Carro, bella och någon kompis till dom. Bella och hennes kompis stack, och Carro stannade kvar för att prata med oss :)
Sen drog jag hem och meli hem till sig. Lagade mat när jag kom hem och nu ska jag vila, äntligen typ! :) YAY! Mamma är hemma nu från jobbet, det är lite tråkigt att vara hemma själv.
Är hur trött som helst .. Chau!


Igår:





Idag:

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela